·
El
personal del centre (mestres i monitores de menjador) no poden administrar medicaments ( ni
analgèsics ni antitèrmics) a cap alumne de l’escola. Si un alumne no es troba en condicions de seguir l’activitat escolar,
s’informarà immediatament a la família perquè el vinguin a recollir.
·
En
cas que no es pugui localitzar a la família se’l portarà al CAP (Centre
d’assistència primària) per tal de que sigui atès pel metge.
·
En cas que sigui necessari
administrar un medicament en horari escolar, caldrà
que, prèviament, el pare/mare/ o tutor signi l’autorització que a tal
efecte disposa el centre i l’acompanyi
de còpia de la recepta o del informe mèdic, on s’especifiqui el nom del
medicament, l’horari, la dosi i el nº de
dies del tractament. És imprescindible
la presentació dels dos documents ( autorització i còpia de la recepta o
informe mèdic ) per poder administrar un medicament a un alumne.
.........................................................................................................................
MODEL DE SOL·LICITUD D’ADMINISTRACIÓ MEDICAMENTS
Els senyors
_________________________________________, sol·liciten al CEIP Mare de Déu de la Muntanya
(professionals del centre i monitors/es de menjador) que administri al seu
fill/a _____________________________________________ els següents medicaments
amb prescripció mèdica
( adjuntem còpia recepta i/o informe
mèdic) i eximeixen de tota responsabilitat a l’escola sobre els efectes que
aquests medicaments puguin causar en el seu fill/a.
NOM DEL MEDICAMENT
|
HORARI
|
QUANTITAT/DOSI
|
Nº DIES
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cal adjuntar una còpia de la recepta o
receptes i/o informes mèdics.
Esparreguera,_______ de
_______________ de 20__
El pare / mare/ tutor _____________________________________
Signatura del pare o mare
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada