dimarts, 6 de juny del 2017

COMIAT PADRINS P4-4T

La classe dels Dracs i la del Regne de la Fantasia han fet el comiat dels Padrins de conversa.Els alumnes de 4t  han llegit uns poemes de la Joana Raspall i els de P-4  han fet un petit regal d’agraïment a cada padrí.





També els alumnes de 4t han explicat com han viscut l'experiència. Aquí teniu una mostra:

Hola Fatima sóc l’Àlex Passola! El primer dia jo vaig notar que tenies vergonya, jo crec que també estava tímid, però al llarg del temps ens hem conegut més. hem jugat amb les caixes, llibres i també, jo et feia riure. Has millorat molt però en primer dia quasi no parlaves. He après molt de tu i jo crec que tu també has après coses noves. Quan van passar tres dies ens vam conèixer més. Nosaltres els vam presentar un poema de Joana Raspall, jo vaig presentar La meva estrella. I la meva fillola hem va donar un dibuix molt bonic. M´ho he passat molt bé amb tu!
Moltes gràcies Fatima.
Àlex Passola.



He tingut molt bona relació amb el meu fillol, m’ho he passat molt bé, hem fet moltes activitats, hem millorat molt el vocabulari, hem parlat, hem rigut i hem jugat. El meu fillol era molt tranquil i es comportava bé, parlava i feia el que el padrí deia. Quan parlava en castellà de seguida canviava al català, no l’havia de corregir. És molt carinyós. El primer dia em va donar una abraçada molt gran i jo estava molt feliç amb el meu fillol. A mi m’agradaria estar tot el curs amb ell, li he agafat molt “carinyo” i espero que em recordi quan sigui gran.
Es diu Francesc i jo el recordaré sempre.

Angelo. 

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada