ALUMNES FIXES
Es consideraran alumnes fixes aquells que utilitzin
el servei al menys dos dies setmanals i sempre els mateixos dies
fixes de la setmana tot l’any.
El preu d’aquests usuaris és de 6’25 euros.
Els rebuts es domiciliaran a
principi de mes i seran variables segons els dies lectius que tingui. Si un mes
té 20 dies de classe es cobrarà la
quantitat corresponent multiplicada per
Cal
lliurar les dades de domiciliació bancària que es repartiran properament, abans
del 23 de setembre pel bon funcionament del servei.
Els dies de setembre
i d’octubre es cobraran a principis d’octubre.
Descomptes
Es descomptaran les baixes
avisades abans de les 10 del matí a l’escola a través del telèfon 626.456.443 o
directament al/ la coordinador/a del servei que estarà de 8,50h a 9,20h al
menjador de l’escola. Els mestres tutors/es no són els responsables d’avisar al
menjador d’una absència, és responsabilitat
de la família.
El descompte serà de 2’15 euros de
matèria prima no consumida i s’aplicarà des del primer dia d’avís. La resta es
pagarà per raons de manteniment del personal. Si una baixa es perllonga més de
cinc dies, a partir del sisè dia es descomptarà la totalitat del preu del menú.
La devolució dels dies d’absència es farà en el rebut del mes següent. La devolució del mes de juny es farà
en metàl·lic el mateix mes o en el rebut de setembre del curs següent. Els dies
escolars en els que hi ha colònies programades no es cobraran. Es descomptarà el
preu total.
Impagats
Els alumnes del curs 2016‐2017
amb rebuts
pendents no podran fer ús del servei de menjador fins que liquidin
el deute.
Si retornen un rebut del banc
es donarà un avís escrit a la família de la quantitat pendent i tindrà una
setmana de temps per regularitzar la seva situació, sinó es procedirà a
donar‐los de baixa.
ALUMNES ESPORÀDICS
Es compraran els tiquets que
es necessitin al menjador de l’escola de 8,50h a 9,20h. L’ accés és per la
porta del costat de la cuina al c/ Hospital. El preu de cada tiquet és de 6’75 euros.
Es prega que es porti la quantitat exacta o la més aproximada possible per
facilitar el cobrament en efectiu.
INFORMACIONS DIVERSES
Si teniu qualsevol dubte o
voleu informació sobre el Servei de Menjador podeu passar pel menjador de
l’escola i un cop venuts els tiquets dels esporàdics us atendrem. Hi haurà a la
vostra disposició fulls de suggeriments i queixes que podreu omplir perquè
quedi constància de la vostra opinió i es tingui en compte en properes reunions
de seguiment i valoració del servei.
AL.LÈRGIES
La cuina ha d’estar informada
des del primer dia d’escola dels alumnes que pateixen una al·lèrgia
alimentària. Aquesta informació ha de venir documentada amb un informe mèdic que
especifiqui el tipus d’al·lèrgia , la llista d’aliments no tolerats i la
reacció que li provoquen. Les famílies que ho desitgin podran parlar
directament amb la cuinera del cas concret que els afecta .
MOLT IMPORTANT: FER ARRIBAR
UNA LLISTA EXHAUSTIVA DELS ALIMENTS NO TOLERATS AMB LES RECOMANACIONS MÈDIQUES
CORRESPONENTS I UN PROTOCOL D’ACTUACIÓ A SEGUIR EN CAS D’INGESTA ACCIDENTAL
DIETES PER
INDISPOSICIÓ
Quan es demani dieta a la
cuina perquè els nens tenen diarrea, ... el menú específic es farà durant dos
dies consecutius per poder aconseguir una total recuperació de la indisposició,
sempre i quan el primer dia que es demani no sigui en divendres.
MEDICAMENTS
El personal del servei no pot
administrar medicaments als nens i nenes de l’escola. Només si és totalment
imprescindible se li donarà a l’hora de dinar sempre i quan es porti la recepta
del metge especificant el nom del medicament, la dosis, l’horari i els dies de
tractament acompanyat d’ una autorització signada dels pares.
PÍCNICS
Els dies d’excursió es prepararan pícnics que
consistiran en dos
entrepans de pa amb tomàquet, un de pernil salat i un altre de
llonganissa o fuet (un de pa motllo i un de pa de baguette a educació
infantil), una
ampolla d’aigua, un suc i una peça de fruita. Les famílies que no
vulguin el pícnic han d’avisar a cuina i se’ls hi descomptarà la part
corresponent a matèria prima.
INCIDÈNCIES I FALTES GREUS
Les faltes greus de comportament seran informades a
la família, tutor/a i direcció mitjançant una nota escrita d’incidents i es
demanarà que es torni signada per la família l’endemà.
Si s’acumulen tres faltes
greus es convocarà a una reunió a la família per trobar entre tots la
millor solució perquè la conducta de l’alumne/a millori i s’expulsarà del servei a l’alumne/a si es
creu convenient.
INFORMES I FULL DE COMUNICACIÓ A LES
FAMÍLIES
Els nens i nenes de P3 tindran
un informe
diari durant tot el curs de com han menjat i de com han dormit que
es posarà a dintre de les motxilles dels nens i nenes.
Tota l’etapa d’educació infantil tindran dos informes
complerts coincidint amb els informes que els hi donen a l’escola.
Els alumnes de primària tindran
tres
informes, un al desembre, un altre a per setmana santa i l’últim al
juny.
Tota informació diària que pugui
considerar‐se d’interès
pels pares/mares de qualsevol curs es farà arribar a través dels fulls de
comunicació, ex: si el seu fill/a s’ha trobat malament, si ha
vomitat, si s’ha donat un cop, etc.
COMUNICACIÓ AMB EL PERSONAL DEL
SERVEI
Tothom que ho desitgi podrà
parlar directament amb el monitor/a del seu fill, amb la cuinera, amb el/la
coordinador/a o amb representants de l’empresa sempre i quan truqui per telèfon
per programar una entrevista.
HIGIENE DENTAL
Aquest curs els alumnes de tercer
a sisè que vulguin podran portar el seu necesser amb els seus estris
de neteja dental a l’hora de menjador per poder rentar‐se les dents després de
dinar. Han de ser alumnes que tinguin l’hàbit adquirit plenament i que es facin
responsables del seu raspall i pasta i de la seva neteja i reposició quan sigui
necessari. El personal del Servei no pot garantir un control individual, nen
per nen, de com es renten les dents i de com tenen cura dels seus estris
personals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada