·
Dissenyar un
projecte per millorar un espai de l’escola o del poble.
·
Construir
una maqueta de la proposta final.
·
Preparar i
realitzar una conferència on s’expliqui la proposta de millora.
·
Potenciar el
treball cooperatiu.
· Afavorir
l’adquisició de les competències bàsiques, prioritzant el treball de les
competències transversals.
SESSIÓ 1:
-
Presentació
del projecte SOM MILLORA i del latemotive: QUÈ PODEM MILLORA DE LA NOSTRA ESCOLA O DEL POBLE?
-
Explicació
dels PLANS DE
TREBALLdiaris. Els
hem llegit i entès. Seguidament hem tancat els ulls per rumiar quin repte
setmanal ens podíem proposar individualment. Relaxats hem pensat en què podem millorar.
-
Hem pensat
individualment un aspecte/espai a millorar de l’escola o del poble.
-
A
continuació els hem defensat oralment explicant i justificant els motius de la
nostra proposta. Us mostrem les propostes que hem fet:
-
Una vegada
hem escoltat totes les propostes, les hem tornat a llegir. Hem dedicat tres
minuts a pensar quina és la proposta que més ens motiva,
tenint en compte que sigui viable, tan econòmicament com a nivell
d’infraestructures.
-
En un paper,
individualment, votem la proposta que més ens motiva i fem el recompte. La proposta guanyadora és:
“MILLOREM ELS ESPAIS DEL PATI DE
L’ESCOLA”
-
Expliquem el
concepte deTREBALL COOPERATIUi dels ROLS amb els que treballarem. Obrim un
torn de dutes i els solucionem tots.
-
FEM ELS GRUPSautònomament, sense la intervenció del
mestre. Únicament hi ha una consigna: tots hem de formar part d’un grup i ningú
pot quedar exclòs. Així mateix, expliquem que els grups han d’estar format tant
per alumnes de cinquè com de sisè.
-
Quan ja
tenim els grups formats decidim entre tots els membres del grup quin rol farà cadascú (veure document adjunt: rols del
treball cooperatiu).
-
Finalment
valorem en el nostre pla de treball els objectius de la sessió i ens proposem
un objectiu de millora per la propera sessió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada