-
Comencem la
segona sessió de treball recordant les tasques de cada rol. Solucionem dubtes i repartim les medalles
identificatives de cada rol.
-
Seguidament
tornem explicar com s’ha de fer el pla de treballdiari i entre tots fixem els objectius i tasques a fer durant la sessió.
Acordem que aquests siguin dos:
1) Buscar
imatges, per Internet, de patis escolars que ens puguin servir d’inspiració per
fer el disseny del nostre.
2) Crear
un PowerPoint per mostrar a la resta de companys les propostes.
-
Repartim al
secretari del grup unes carpetes on guardarem totes els documents que anem
utilitzant. Acordem que cada grup tindrà un color identificatiu (el mateix que
el de la carpeta).
-
Compartim la rúbrica
de treball cooperatiu. Aquest
instrument d’avaluacióés un quadre que
explicita, d’una banda, els criteris de realització relacionats amb l’avaluació
d’una competència (o de components de diferents competències) i, de
l’altra, els criteris de resultats corresponents als diferents nivells
d’assoliment, concretats en indicadors relacionats específicament amb la
tasca d’avaluació.
-
A les 15.35h
ens posem a desenvolupar el pla de treball buscant les imatges del nostre pati ideal
i a crear el PowerPoint.
-
Finalment
valorem en el nostre pla de treball els objectius de la sessió i ens proposem
un objectiu de millora per la propera sessió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada